درخواست استاندار خراسان رضوی برای برگزاری کلاسهای رفع اشکال در مدارس
استاندار خراسان رضوی:
🔹تقاضا دارم که کلاسهای جبرانی و رفع اشکال در مدارس برگزار شود.
🔹امیدوار هستیم در این فضا با تلاش معلمان این مسیر سخت را پشت سر گذاشته و آینده روشن برای ایران رقم بزنیم.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.